エキセントリック自由帳
珍しい食材、ブルガリアから購入した物品等の紹介をします
ブルガリア語のジョーク3
ブルガリアのジョーク集で一つの大きなカテゴリを構成するのがТъщи(義理の母).気の毒にも,鬱陶しがられる対象としてジョークにしばしば登場します.なぜ義理母だけがこれほどジョークのネタにされるのか分かりませんが,ブルガリアの家族構成と関係があるのでしょうか.

ちなみに(北欧人やドイツ人と違って)ブルガリア人は歳をとっても親子のつながりを大切にする傾向が強いと聞きました.これらのジョークはその裏がえしなのかも知れません.

Мъж и жена са в магазин, жената казва:
- Скъпи, утре мама има рожден ден, какво ще й купим? Тя би се зарадвала на някакъв електрически уред.
- Какво ще кажеш за стол?
とある夫婦が店に来ている.妻は言った:
「あなた,明日はママの誕生日よ.何を買ってあげればいいかしら?電気製品だったら喜ぶと思うわ.」
「じゃあ,椅子なんてどうだろう?」




- Какво е наказанието за двуженство?
- Две тъщи.

「重婚の罰は何?」
「義母2人.」




Мъж се кара със жена си:
- И откъде ти хрумна, че обичам твоите роднини по-малко от моите? Ето, например, обичам много повече свекърва ти, отколкото тъща ми.

ある男性が妻と口論中である:
「おれがおまえの親族を自分の親族ほど愛していないだなんてどうして思うんだ?例えば,おれの義母よりも,お前の義母の方を断然愛しているぞ.」




Мъж пита шофьор на такси:
- Колко ще вземеш да закараш тъща ми до Странджа?
- 100 лева дотам, 200 - за отиване и връщане.
- Ще ти дам 300, ако е без връщане.

ある男がタクシーの運転手に聞いた:
「ストランジャまで私の義母を乗せてもらうにはいくらかかる?」
「片道100レヴァ,往復200レヴァだよ.」
「帰ってこないんだったら300レヴァ支払おう.」




Една тъща имала трима зетя. Решила да провери кой от тях я обича най-много. Тръгнали на разходка с най-големия зет край реката. Тъщата го издебнала, когато той се улисал, и скочила в реката.
- Давя се! Давя се! - разкрещяла се тя.
Зетят скочил във водата и я спасил. На другата сутрин намерил пред къщата си чисто нова Лада с бележка: ,,На любимия ми зет от тъщата!''
На следващия ден, тъщата завела край реката средния зет. Скочила във водата и се развикала:
- Давя се! Давя се!
Зетят скочил в реката и я спасил. На сутринта намерил пред къщата си Волга с бележка: ,,На любимия ми зет от тъщата!''
Тръгнали край реката тъщата и най-младият зет. Тъщата се метнала във водата и завикала:
- Давя се! Давя се!
Младият зет си помислил: ,,Изтрябвала си ми'' и продължил спокойно напред, а тъщата се удавила.
На другия ден най-младият зет намерил пред дома си Мерцедес с бележка: ,,На любимия ми зет от тъста!''

ある女性には3人の婿がいた.彼女は,3人のうち誰が一番自分を愛しているかを確かめようとした.一番年上の婿と川辺を散歩し,婿を驚かせてひるんだ隙に川に飛び込んだ.
「溺れる!溺れる!」-彼女は叫び散らした.
その婿は水に中に飛び込み彼女を救出した.次の日の朝,その婿の家の前にはピカピカのラーダ(ロシア産自動車)と次のメモが置かれていた:
「愛する婿へ--義母より」
次の日,その女性は2番目の婿を連れて川辺にいた.また水に飛び込み,叫んだ.
「溺れる!溺れる!」
その婿は水に中に飛び込み彼女を救出した.次の日の朝,その婿の家の前にはヴォルガ(ロシア産自動車)と次のメモが置かれていた:
「愛する婿へ--義母より」
今度は一番若い婿と川辺を歩いていた.彼女はまた水の中に落ち,叫んだ:
「溺れる!溺れる!」
その婿は「助けを呼んでる」と思いつつもその場を静かに去った.そして義母はそのまま沈んでいった・・・
次の日,その一番若い婿の家の前にはメルセデスと次のメモが置かれていた:
「愛する婿へ--義父より」

人気ブログランキングへ

テーマ:明日使える冗談、ジョーク、小ネタ。 - ジャンル:お笑い

【2009/07/28 22:08】 | 語学関係 |
| ホーム |
最近の記事

最近のコメント

CalendArchive

カテゴリー

ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

リンク

このブログをリンクに追加する